Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı (TEOG) 29.04.2015 ve 30.04.2015 tarihlerinde ilçemizdeki tüm ortaokullarımızda 187 salonda 2559 öğrencimizin katılımı ve 13 il temsilcisi, 78 bina komisyon üyesi, 495 öğretmen, 20 yardımcı personel ile toplamda 606 kişilik bir ekibin görev alması ile gerçekleştirilmiştir.
Haber Giriş Tarihi: 30.04.2015 12:17
Haber Güncellenme Tarihi: 30.04.2015 12:29
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.golbasinethaber.com/
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı (TEOG) 29.04.2015 ve 30.04.2015 tarihlerinde ilçemizdeki tüm ortaokullarımızda 187 salonda 2559 öğrencimizin katılımı ve 13 il temsilcisi, 78 bina komisyon üyesi, 495 öğretmen, 20 yardımcı personel ile toplamda 606 kişilik bir ekibin görev alması ile gerçekleştirilmiştir.
Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yaptığı yazılı açıklama ise şu şekildedir: Sorunsuz bir şekilde sınav yapmamıza yardımcı olan Bakanlık Merkez Teşkilatı ve İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, okul yöneticilerimize, salon başkanı ve gözetmen olarak görev yapan öğretmen arkadaşlarıma, sınav merkezi olan okullarda görev yapan okul personellerine, Emniyet ve Jandarma Teşkilatımızın değerli çalışanlarına, araç tahsisi yaparak ulaşım imkânı sağlayan TED Ankara Koleji ve Özel Nesibe Aydın Okullarına ve müdürlüğümüzde görev yapan arkadaşlarıma içtenlikle teşekkür ediyorum.
,
Öğrencilerime bundan sonraki sınavlarında ve yaşamlarında başarılar diliyorum.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Teog Sınavı Sorunsuz Bir Şekilde Bitti.
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı (TEOG) 29.04.2015 ve 30.04.2015 tarihlerinde ilçemizdeki tüm ortaokullarımızda 187 salonda 2559 öğrencimizin katılımı ve 13 il temsilcisi, 78 bina komisyon üyesi, 495 öğretmen, 20 yardımcı personel ile toplamda 606 kişilik bir ekibin görev alması ile gerçekleştirilmiştir.
Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yaptığı yazılı açıklama ise şu şekildedir: Sorunsuz bir şekilde sınav yapmamıza yardımcı olan Bakanlık Merkez Teşkilatı ve İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, okul yöneticilerimize, salon başkanı ve gözetmen olarak görev yapan öğretmen arkadaşlarıma, sınav merkezi olan okullarda görev yapan okul personellerine, Emniyet ve Jandarma Teşkilatımızın değerli çalışanlarına, araç tahsisi yaparak ulaşım imkânı sağlayan TED Ankara Koleji ve Özel Nesibe Aydın Okullarına ve müdürlüğümüzde görev yapan arkadaşlarıma içtenlikle teşekkür ediyorum.
,
Öğrencilerime bundan sonraki sınavlarında ve yaşamlarında başarılar diliyorum.
En Çok Okunan Haberler